Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатоля, Наталія Іллівна-
dc.contributor.authorЧервеняк, Андріана-
dc.contributor.authorВарга, Наталія Іллівна-
dc.date.accessioned2022-11-04T13:41:15Z-
dc.date.available2022-11-04T13:41:15Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationІгнатоля Н. Соціально–економічні особливості туризму як об’єкту соціального менеджменту / Н. Ігнатоля, А. Червеняк // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, В. Бурдяк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2009 . – Вип. 11. – С. 176–179. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 178 (7 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45545-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/13LzNH4okOTGI1ucfxMZ6Ai2P-JCFTYdF/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractActivity on a management tourism is specific and substantially differs from activity of workers of other industries, although on the face of it is possible to assume that the management of tourist region and tourist organization leans against a that base, that and management of any enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleСоціально–економічні особливості туризму як об’єкту соціального менеджментуuk
dc.title.alternativeSocio-economic features of tourism as to the object of social managementuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2009 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 11 (2009).pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.