Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45545
Назва: Соціально–економічні особливості туризму як об’єкту соціального менеджменту
Інші назви: Socio-economic features of tourism as to the object of social management
Автори: Ігнатоля, Наталія Іллівна
Червеняк, Андріана
Варга, Наталія Іллівна
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Ігнатоля Н. Соціально–економічні особливості туризму як об’єкту соціального менеджменту / Н. Ігнатоля, А. Червеняк // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, В. Бурдяк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2009 . – Вип. 11. – С. 176–179. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 178 (7 назв)
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): Activity on a management tourism is specific and substantially differs from activity of workers of other industries, although on the face of it is possible to assume that the management of tourist region and tourist organization leans against a that base, that and management of any enterprise.
Опис: https://drive.google.com/file/d/13LzNH4okOTGI1ucfxMZ6Ai2P-JCFTYdF/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45545
Розташовується у зібраннях:2009 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 11 (2009).pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.