Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45545
Title: Соціально–економічні особливості туризму як об’єкту соціального менеджменту
Other Titles: Socio-economic features of tourism as to the object of social management
Authors: Ігнатоля, Наталія Іллівна
Червеняк, Андріана
Варга, Наталія Іллівна
Issue Date: 2009
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Ігнатоля Н. Соціально–економічні особливості туризму як об’єкту соціального менеджменту / Н. Ігнатоля, А. Червеняк // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, В. Бурдяк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2009 . – Вип. 11. – С. 176–179. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 178 (7 назв)
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: Activity on a management tourism is specific and substantially differs from activity of workers of other industries, although on the face of it is possible to assume that the management of tourist region and tourist organization leans against a that base, that and management of any enterprise.
Description: https://drive.google.com/file/d/13LzNH4okOTGI1ucfxMZ6Ai2P-JCFTYdF/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45545
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 11 - 2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.