Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45545
Название: Соціально–економічні особливості туризму як об’єкту соціального менеджменту
Другие названия: Socio-economic features of tourism as to the object of social management
Авторы: Ігнатоля, Наталія Іллівна
Червеняк, Андріана
Варга, Наталія Іллівна
Дата публикации: 2009
Издательство: Вид-во УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Ігнатоля Н. Соціально–економічні особливості туризму як об’єкту соціального менеджменту / Н. Ігнатоля, А. Червеняк // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, В. Бурдяк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2009 . – Вип. 11. – С. 176–179. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 178 (7 назв)
Серия/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Краткий осмотр (реферат): Activity on a management tourism is specific and substantially differs from activity of workers of other industries, although on the face of it is possible to assume that the management of tourist region and tourist organization leans against a that base, that and management of any enterprise.
Описание: https://drive.google.com/file/d/13LzNH4okOTGI1ucfxMZ6Ai2P-JCFTYdF/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45545
Располагается в коллекциях:2009 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 11

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 11 (2009).pdf1.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.