Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45692
Title: Функціональний стан студентів залежно від етнотериторіального чинника
Other Titles: The functional state of students depending on the ethno-territorial factor
Authors: Huzak, Oleksandra
Ivanyshyn, Iryna
Vypasniak, Ihor
Iermakov, Sergii
Yermakova, Tetiana
Lutsky, Vasyi
Cieślicka, Mirosława
Jagiello, Marina
Keywords: adaptation potential, ethnic group, population, functional state
Issue Date: 31-Oct-2022
Publisher: P.O.Box 11135, Kharkov-68, 61068, Ukraine. Tel. +38 0986839912e-mail: [email protected]
Citation: Physical education of students. 6 numbers in a year.
Series/Report no.: Том 26 №05(2022);
Abstract: Передумови та мета дослідження. Інтеграційні процеси в освіті передбачають підвищення мобільності студентів з різних країн. Пов'язана з цим зміна параметрів навколишнього середовища, культурних і соціальних стандартів вимагає додаткового напруження в роботі регуляторних механізмів. Це може призвести до виснаження резервних можливостей організму, порушення адаптації та втрати здоров'я. Мета роботи – дослідити етнотериторіальну варіативність функціонального стану та адаптаційного потенціалу іноземних студентів, які навчаються у ВНЗ України. Матеріал і методи. У дослідженні взяли участь студенти медичного університету (n=488, вік 18–25 років), які приїхали навчатися в Україну з різних країн. Дані були отримані в результаті поперечних опитувань з 2014 по 2019 рік. Антропометричні вимірювання включали довжину тіла (LT), масу тіла (MT). Функціональний стан оцінювали за індексами Робінсона, Руф’є, життєвої ємності та сили. Також визначено адаптаційні можливості та рівень фізичного розвитку студентів. Експериментальні дані обробляли за програмою SPSS.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45692
ISSN: 2308-7250
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83-71-PB.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.