Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45716
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛевкулич, Василь Васильович-
dc.contributor.authorСлюсаренко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorТаланова, Жанна Василівна-
dc.contributor.authorДебич, Марія Андріївна-
dc.contributor.authorЩеглюк, Дарія Василівна-
dc.date.accessioned2022-11-10T11:39:50Z-
dc.date.available2022-11-10T11:39:50Z-
dc.date.issued2022-10-27-
dc.identifier.citationSLYUSARENKO, O., TALANOVA, Z., DEBYCH, M., LEVKULYCH, V., & SHCHEGLIUK, D. (2022). Personal Development as a Key Criterion for Higher Education Quality. WISDOM, 4(3), 168–177. https://doi.org/10.24234/wisdom.v4i3.894uk
dc.identifier.issnISSN 1829-3824 (друк)-
dc.identifier.issnISSN 2738-2753 (онлайн)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45716-
dc.descriptionДослідження зосереджено на розкритті значущості розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Теоретична база. Теоретико-концептуальною основою дослідження є сукупність праць низки взаємопов’язаних тематичних напрямів А. Гелена, М. Шелера, Е. Шпрангера, В. Кременя, В. Лугового, Ю. X. Є, Дж. Чена, Е. Вайрамович, Б. Ісламович, Г. Сагламер, Л. Бхандарі, С. Кале, С. Кадена, І. Гарсія-Серрано, Т. Гуаллі, Дж. Ортіс, П. Прадіп, М. Тейлор, К. Бінтан, Д. Аннамалі, М. Муфтаху, А. Наджі та ін. Оригінальність. Автори обґрунтовують пріоритетність важливості розвитку особистості для підвищення якості вищої освіти. Виявлено невідповідність сучасних стратегій розвитку вищої освіти та підвищення її якості потребам і вимогам розвитку особистості, а також значення особистісного розвитку як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості. і визначився суспільний розвиток. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом. визначено значення розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом. визначено значення розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом.uk
dc.description.abstractPurpose. The study focuses on revealing the significance of personal development as a criterion of higher education quality in order to improve higher education quality and individual self-realization and social development. Theoretical basis. The theoretical and conceptual basis of the study is a set of works in a number of interrelated thematic areas by A. Gehlen, M. Scheler, E. Spranger, V. Kremen, V. Luhovyi, Y. X. Ye, J. Chen, E. Вajramovic, B. Islamović, G. Saglamer, L. Bhandari, S. Kale, S. Cadena, I. Garcia-Serrano, T. Gualli, J. Ortiz, P. Pradeep, М. Taylor, K. Bintan, D. Annamali, M. Muftahu, A. Naji and others. Originality. The authors substantiate the priority of importance of personal development to improve higher education quality. The inconsistency of modern stratagems for the development of higher education and its quality improvement with the needs and requirements of personal development has been revealed, and the significance of personal development as a criterion of higher education quality for improving higher education quality and individual self-realization and social development has been determined. Conclusions. Personal development is imperative to improve higher education quality. The competency paradigm reflects needs for personal development only in part, so it needs to be either supplemented or replaced by an adequate criterion tool.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherArmenian State Pedagogical Universityuk
dc.relation.ispartofseries4;3-
dc.subjecthigher education quality, personal development, quality criterion, competence.uk
dc.titlePersonal Development as a Key Criterion for Higher Education Qualityuk
dc.title.alternativeОсобистісний розвиток як ключовий критерій якості вищої освітиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри філософії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PERSONAL DEVELOPMENT AS A KEY CRITERION FOR (Web of Science) Vasyl Levkulych.pdf692.12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.