Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45716
Название: Personal Development as a Key Criterion for Higher Education Quality
Другие названия: Особистісний розвиток як ключовий критерій якості вищої освіти
Авторы: Левкулич, Василь Васильович
Слюсаренко, Олена Миколаївна
Таланова, Жанна Василівна
Дебич, Марія Андріївна
Щеглюк, Дарія Василівна
Ключевые слова: higher education quality, personal development, quality criterion, competence.
Дата публикации: 27-окт-2022
Издательство: Armenian State Pedagogical University
Библиографическое описание: SLYUSARENKO, O., TALANOVA, Z., DEBYCH, M., LEVKULYCH, V., & SHCHEGLIUK, D. (2022). Personal Development as a Key Criterion for Higher Education Quality. WISDOM, 4(3), 168–177. https://doi.org/10.24234/wisdom.v4i3.894
Серия/номер: 4;3
Краткий осмотр (реферат): Purpose. The study focuses on revealing the significance of personal development as a criterion of higher education quality in order to improve higher education quality and individual self-realization and social development. Theoretical basis. The theoretical and conceptual basis of the study is a set of works in a number of interrelated thematic areas by A. Gehlen, M. Scheler, E. Spranger, V. Kremen, V. Luhovyi, Y. X. Ye, J. Chen, E. Вajramovic, B. Islamović, G. Saglamer, L. Bhandari, S. Kale, S. Cadena, I. Garcia-Serrano, T. Gualli, J. Ortiz, P. Pradeep, М. Taylor, K. Bintan, D. Annamali, M. Muftahu, A. Naji and others. Originality. The authors substantiate the priority of importance of personal development to improve higher education quality. The inconsistency of modern stratagems for the development of higher education and its quality improvement with the needs and requirements of personal development has been revealed, and the significance of personal development as a criterion of higher education quality for improving higher education quality and individual self-realization and social development has been determined. Conclusions. Personal development is imperative to improve higher education quality. The competency paradigm reflects needs for personal development only in part, so it needs to be either supplemented or replaced by an adequate criterion tool.
Описание: Дослідження зосереджено на розкритті значущості розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Теоретична база. Теоретико-концептуальною основою дослідження є сукупність праць низки взаємопов’язаних тематичних напрямів А. Гелена, М. Шелера, Е. Шпрангера, В. Кременя, В. Лугового, Ю. X. Є, Дж. Чена, Е. Вайрамович, Б. Ісламович, Г. Сагламер, Л. Бхандарі, С. Кале, С. Кадена, І. Гарсія-Серрано, Т. Гуаллі, Дж. Ортіс, П. Прадіп, М. Тейлор, К. Бінтан, Д. Аннамалі, М. Муфтаху, А. Наджі та ін. Оригінальність. Автори обґрунтовують пріоритетність важливості розвитку особистості для підвищення якості вищої освіти. Виявлено невідповідність сучасних стратегій розвитку вищої освіти та підвищення її якості потребам і вимогам розвитку особистості, а також значення особистісного розвитку як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості. і визначився суспільний розвиток. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом. визначено значення розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом. визначено значення розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45716
ISSN: ISSN 1829-3824 (друк)
ISSN 2738-2753 (онлайн)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри філософії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PERSONAL DEVELOPMENT AS A KEY CRITERION FOR (Web of Science) Vasyl Levkulych.pdf692.12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.