Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45716
Назва: Personal Development as a Key Criterion for Higher Education Quality
Інші назви: Особистісний розвиток як ключовий критерій якості вищої освіти
Автори: Левкулич, Василь Васильович
Слюсаренко, Олена Миколаївна
Таланова, Жанна Василівна
Дебич, Марія Андріївна
Щеглюк, Дарія Василівна
Ключові слова: higher education quality, personal development, quality criterion, competence.
Дата публікації: 27-жов-2022
Видавництво: Armenian State Pedagogical University
Бібліографічний опис: SLYUSARENKO, O., TALANOVA, Z., DEBYCH, M., LEVKULYCH, V., & SHCHEGLIUK, D. (2022). Personal Development as a Key Criterion for Higher Education Quality. WISDOM, 4(3), 168–177. https://doi.org/10.24234/wisdom.v4i3.894
Серія/номер: 4;3
Короткий огляд (реферат): Purpose. The study focuses on revealing the significance of personal development as a criterion of higher education quality in order to improve higher education quality and individual self-realization and social development. Theoretical basis. The theoretical and conceptual basis of the study is a set of works in a number of interrelated thematic areas by A. Gehlen, M. Scheler, E. Spranger, V. Kremen, V. Luhovyi, Y. X. Ye, J. Chen, E. Вajramovic, B. Islamović, G. Saglamer, L. Bhandari, S. Kale, S. Cadena, I. Garcia-Serrano, T. Gualli, J. Ortiz, P. Pradeep, М. Taylor, K. Bintan, D. Annamali, M. Muftahu, A. Naji and others. Originality. The authors substantiate the priority of importance of personal development to improve higher education quality. The inconsistency of modern stratagems for the development of higher education and its quality improvement with the needs and requirements of personal development has been revealed, and the significance of personal development as a criterion of higher education quality for improving higher education quality and individual self-realization and social development has been determined. Conclusions. Personal development is imperative to improve higher education quality. The competency paradigm reflects needs for personal development only in part, so it needs to be either supplemented or replaced by an adequate criterion tool.
Опис: Дослідження зосереджено на розкритті значущості розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Теоретична база. Теоретико-концептуальною основою дослідження є сукупність праць низки взаємопов’язаних тематичних напрямів А. Гелена, М. Шелера, Е. Шпрангера, В. Кременя, В. Лугового, Ю. X. Є, Дж. Чена, Е. Вайрамович, Б. Ісламович, Г. Сагламер, Л. Бхандарі, С. Кале, С. Кадена, І. Гарсія-Серрано, Т. Гуаллі, Дж. Ортіс, П. Прадіп, М. Тейлор, К. Бінтан, Д. Аннамалі, М. Муфтаху, А. Наджі та ін. Оригінальність. Автори обґрунтовують пріоритетність важливості розвитку особистості для підвищення якості вищої освіти. Виявлено невідповідність сучасних стратегій розвитку вищої освіти та підвищення її якості потребам і вимогам розвитку особистості, а також значення особистісного розвитку як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості. і визначився суспільний розвиток. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом. визначено значення розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом. визначено значення розвитку особистості як критерію якості вищої освіти для підвищення якості вищої освіти та самореалізації особистості та соціального розвитку. Висновки. Особистісний розвиток є обов’язковим для підвищення якості вищої освіти. Парадигма компетентностей лише частково відображає потреби в розвитку особистості, тому її потрібно або доповнити, або замінити адекватним критеріальним інструментом.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45716
ISSN: ISSN 1829-3824 (друк)
ISSN 2738-2753 (онлайн)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PERSONAL DEVELOPMENT AS A KEY CRITERION FOR (Web of Science) Vasyl Levkulych.pdf692.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.