Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45773
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Миронюк, Іван Святославович | - |
dc.contributor.author | Стеблюк, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-16T08:00:30Z | - |
dc.date.available | 2022-11-16T08:00:30Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Миронюк І., Стеблюк С. Інтегрований підхід у підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи у команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами. / І. Миронюк, С. Стеблак // Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / упорядник : д.пед.н. С. В. Стеблюк. — Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2022. — С. 89-92. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45773 | - |
dc.description.abstract | В роботі представлено результати з’ясування особливостей підготовки майбутніх фахівців спеціальної освіти на основі інтегрованого підходу. Завдання: окреслити типи інтеграції з метою формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальної освіти» складових професійної компетентності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" | uk |
dc.subject | спеціальна освіта | uk |
dc.subject | підготовка фахівців | uk |
dc.subject | супровід | uk |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk |
dc.title | Інтегрований підхід у підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи у команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ СПЕЦОСВІТИ_тези.pdf | 275.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.