Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45773
Назва: | Інтегрований підхід у підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи у команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Миронюк, Іван Святославович Стеблюк, Світлана Василівна |
Ключові слова: | спеціальна освіта, підготовка фахівців, супровід, діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" |
Бібліографічний опис: | Миронюк І., Стеблюк С. Інтегрований підхід у підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи у команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами. / І. Миронюк, С. Стеблак // Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / упорядник : д.пед.н. С. В. Стеблюк. — Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2022. — С. 89-92. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі представлено результати з’ясування особливостей підготовки майбутніх фахівців спеціальної освіти на основі інтегрованого підходу. Завдання: окреслити типи інтеграції з метою формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальної освіти» складових професійної компетентності. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45773 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ СПЕЦОСВІТИ_тези.pdf | 275.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.