Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45773
Назва: Інтегрований підхід у підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи у команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Миронюк, Іван Святославович
Стеблюк, Світлана Василівна
Ключові слова: спеціальна освіта, підготовка фахівців, супровід, діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Бібліографічний опис: Миронюк І., Стеблюк С. Інтегрований підхід у підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи у команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами. / І. Миронюк, С. Стеблак // Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / упорядник : д.пед.н. С. В. Стеблюк. — Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2022. — С. 89-92.
Короткий огляд (реферат): В роботі представлено результати з’ясування особливостей підготовки майбутніх фахівців спеціальної освіти на основі інтегрованого підходу. Завдання: окреслити типи інтеграції з метою формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальної освіти» складових професійної компетентності.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45773
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ СПЕЦОСВІТИ_тези.pdf275.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.