Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45773
Название: Інтегрований підхід у підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи у команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Авторы: Миронюк, Іван Святославович
Стеблюк, Світлана Василівна
Ключевые слова: спеціальна освіта, підготовка фахівців, супровід, діти з особливими освітніми потребами
Дата публикации: 2022
Издательство: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Библиографическое описание: Миронюк І., Стеблюк С. Інтегрований підхід у підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи у команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами. / І. Миронюк, С. Стеблак // Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / упорядник : д.пед.н. С. В. Стеблюк. — Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2022. — С. 89-92.
Краткий осмотр (реферат): В роботі представлено результати з’ясування особливостей підготовки майбутніх фахівців спеціальної освіти на основі інтегрованого підходу. Завдання: окреслити типи інтеграції з метою формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальної освіти» складових професійної компетентності.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45773
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ СПЕЦОСВІТИ_тези.pdf275.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.