Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛютко, Наталія-
dc.date.accessioned2022-11-21T10:56:52Z-
dc.date.available2022-11-21T10:56:52Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛютко, Н. Політична реклама в умовах політичного ринку / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: А. С. Головацький (голов. ред.), В. Е. Віщак, К. С. Волков, О. М. Ганич та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 9. – С. 65–69. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 69 (10 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45855-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1Dxd6vc39K8qXlK4dEeCtDAo6PIirJnYn/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractAdvertising on a political market as a part of the political marketing is examined in this article. The features of elective conduct under the act of the political advertising are investigated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleПолітична реклама в умовах політичного ринкуuk
dc.title.alternativeThe political advertising in the conditions of the political marketuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2008 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.