Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45855
Назва: Політична реклама в умовах політичного ринку
Інші назви: The political advertising in the conditions of the political market
Автори: Лютко, Наталія
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Лютко, Н. Політична реклама в умовах політичного ринку / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: А. С. Головацький (голов. ред.), В. Е. Віщак, К. С. Волков, О. М. Ганич та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 9. – С. 65–69. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 69 (10 назв)
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): Advertising on a political market as a part of the political marketing is examined in this article. The features of elective conduct under the act of the political advertising are investigated.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1Dxd6vc39K8qXlK4dEeCtDAo6PIirJnYn/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45855
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 9 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип.9 (2008).pdf941.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.