Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45855
Title: Політична реклама в умовах політичного ринку
Other Titles: The political advertising in the conditions of the political market
Authors: Лютко, Наталія
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Лютко, Н. Політична реклама в умовах політичного ринку / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: А. С. Головацький (голов. ред.), В. Е. Віщак, К. С. Волков, О. М. Ганич та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 9. – С. 65–69. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 69 (10 назв)
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: Advertising on a political market as a part of the political marketing is examined in this article. The features of elective conduct under the act of the political advertising are investigated.
Description: https://drive.google.com/file/d/1Dxd6vc39K8qXlK4dEeCtDAo6PIirJnYn/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45855
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 9 - 2008



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.