Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45931
Название: Інновації на ринку туристичних послуг як інструмент формування іміджу дестинації
Авторы: Мельник, Надія Вікторівна
Мельник, Андрій Васильович
Коцан, Христина Ігорівна
Ключевые слова: Ключові слова: інновації, туристична дестинація, імідж території, метод «Net Promoter Score», квест-екскурсія
Дата публикации: 2022
Издательство: ЧНУ імені Ю.Федьковича
Библиографическое описание: Мельник Н.В., Мельник А.В., Коцан Х.І. Інновації на ринку туристичних послуг як інструмент формування іміджу дестинації. Науковий вісник Чернівецького університету : Географія. Випуск 838, 2022. С. 20-27. DOI: https://doi.org/10.31861/geo.2022.838.20
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню регіонального ринку екскурсійних послуг на прикладі міста Стрий Львівської області. Фокус уваги спрямований на інноваційні екскурсійні продукти як основні драйвери популяризації туристичної дестинації та активізації внутрішнього туризму. На основі проведеного маркетингового дослідження туристичної привабливості атракцій міста Стрий за методом «Net Promoter Score» (NPS), представлено авторську розробку квест-екскурсії «Стрийко розкаже…», яка в перспективі може зайняти свою нішу на ринку екскурсійних послуг міста, розширити туристичний продукт дестинації, стати одним з інструментів формування іміджу території. Запропоновано систему заходів з промоції туристичного потенціалу досліджуваної дестинації
Тип: Text
Dataset
Image
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45931
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
117-Текст статті-211-1-10-20221112.pdf339.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.