Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46047
Назва: Утвердження української мови в сучасних мультикультурних процесах України
Автори: Малець, Наталія Богданівна
Ключові слова: освіта, виховання, мова, свідомість, культура, національність, етнос.
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми викладання української мови як іноземної: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 19 квітня. Білоцерківський НАУ, 2019. 84 с.
Короткий огляд (реферат): Важлива роль у формуванні національної самосвідомості належить рідній мові, яка є суттєвою етнодиференціюючою ознакою. У свідомості часто відбувається фактичне споріднення мови і народу. Виховання і розвиток підростаючих поколінь забезпечується лише рідною мовою – це здавна прийнята цивілізованими націями аксіома. На сьогодні є необхідність відновлення і розвитку культурної традиції нашого народу, розвитку української мови. Процес очищення та культурного відродження нашого суспільства можливий лише за умови більш-менш повного відновлення багатогранної традиційної народної культури,реального повсякденного функціонування української мови за умови реального функціонування її елементів в культурно-побутовому житті етносів.
Опис: Істотною особливістю людського суспільства є те, що воно постійно впливає на оточення, яке саме створило і в якому живе. А тому говорячи про мову та культуру як сукупність практичних, матеріальних і духовних над¬бань людства, мусимо говорити про всі сторони життя людини та її конкретних етносоціальних утворень в їх історичному часі і просторі. Суб’єктами мови та культури виступають окремі людські спільноти - племена, народи, нації, багатоетнічні державні утворення, що розвивають, зба¬гачують і виробляють сукупність умов свого життєзабезпечення. Йдеться про все багатогранне людсь¬ке життя, тобто про: працю і споживання, житло і його внутрішній інтер’єр, одяг і прикладне народне та сучасне мистецтво, громадське життя і сімейно-родинні відносини, традиційне і сучасне виховання та рівень освіченості і вихованості, сфери традиційної і сучасної святко¬во-обрядової культури, рівень традиційного і сучасного духовного життя суспільства і т. д. А тому зрозуміло, що рівень сучасної цивілізації як сукупності розвитку матеріальної і духовної культури суспільства визначається не наявністю і числом ракетно-ядерних комплексів та кількістю танків, а станом розвитку всіх рівнів народної традиційної і високої професійної культури народу, її мови, глибиною і широтою їх функціонування, збереження і передачі культурної традиції від по¬коління до покоління.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46047
ISSN: УДК 811.161.2'243:378.016
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біла Церква конференція тези.pdf693.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Малець Н.Б._тези.docx24.99 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.