Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46285
Назва: Міжнародні бізнес-стратегії промислових підприємств
Автори: Заяць, Олена Іванівна
Гошпер, Василь Васильович
Ключові слова: бізнес-стратегія, промислові підприємства, бізнес-стратегія підприємств, міжнародний бізнес, конкурентоспроможність міжнародних підприємств
Дата публікації: 2021
Видавництво: Бізнес-навігатор
Короткий огляд (реферат): У статті досліджу- ються міжнародні бізнес-стратегії промислових підприємств. Бізнес-стратегія підприємств дає змогу отри- мати конкретні показники для порівняння позиції підприємства. Кожне підприємство дотримується власної бізнес-стратегії для завоювання кращої позиції та здобуття вигоди від конкурентної переваги. Досліджено, що у сьогоднішньому динамічному висококонкурентному середовищі без наявності власної бізнес-стратегії не може існувати жодне промислове підприємство. Існує безліч стратегічних способів розвитку компаній на ринку, перевірених досвідом та таких, що вважаються зразковими. Визначено, що важливо адаптувати вибрану стратегію під свою компанію, а не копіювати чужий досвід. Визначено, що бізнес-стратегії, котрі підприємства можуть винайти, і шляхи, які вони можуть визначити для реалізації цих стратегій, є різними. Проаналізовано, що частота та глибина змін бізнес-стратегій промислових підприємств залежать від рин- кового успіху або невдачі, а тривалість залежить від того, наскільки стратегія придатна для ринкових умов
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46285
Розташовується у зібраннях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародні бізнес-стратегії промислових підприємств.pdf347.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.