Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46425
Название: Моделі прийняття управлінських рішень з організації освітнього процесу в умовах високого рівня невизначеності
Другие названия: Models for management decision-making on the organization of the educational process in conditions of a high level of uncertainty
Авторы: Мулеса, Оксана Юріївна
Миронюк, Іван Святославович
Гече, Федір Елемирович
Горват, Петро Петрович
Імре, Юлій Юлійович
Ключевые слова: множина допустимих розв'язків, заклад вищої освіти, освітній процес, аудиторний фонд
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний університет "Львівська політехніка"
Библиографическое описание: Мулеса О. Ю., Миронюк І. С., Гече Ф. Е., Горват П. П., Імре Ю. Ю. Моделі прийняття управлінських рішень з організації освітнього процесу в умовах високого рівня невизначеності. / О. Ю. Мулеса, І. С. Миронюк, Ф. Е. Гече та інш. // Ukrainian Journal of Information Technology = Український журнал інформаційних технологій: journal / Lviv Polytechnic Nat. Univ. — Lviv : Lviv Polytechnic Nat. Univ. 2022, т. 4, № 2. — С. 74–79.
Краткий осмотр (реферат): Дослідження присвячене аналізу проблеми прийняття рішень щодо організації навчального процесу в умовах зовнішніх впливів непереборного характеру. Розглядається випадок вимушеного скорочення тривалості навчального семестру з необхідністю повного виконання навчальних планів підготовки здобувачів освіти. Визначено, що для ефективного планування навчального процесу початково необхідно виконати поділ аудиторій закладу освіти між навчальними групами, які належать різним структурним підрозділам закладу освіти. Виконано вербальну та математичну постановки задачі розподілу аудиторій між навчальними групами. Побудовано математичну модель задачі. Модель є набором обмежень, які накладаються на варіанти допустимих розподілів аудиторій. Розроблена модель дає змогу вводити обмеження щодо тривалості робочого дня, перерв між заняттями у окремих групах, кількості робочих днів на тиждень тощо. Побудовано алгоритм вироблення варіантів управлінських рішень щодо розподілу аудиторій між навчальними групами різних структурних підрозділів університету. Варіанти управлінських рішень залежать від початкових умов, які включені у модель задачі та від потужності множини допустимих розв'язків. Передбачена можливість вироблення варіантів управлінських рішень щодо комбінованих варіантів організації освітнього процесу (очна, дистанційна та змішана форма навчання). У таких випадках менеджмент закладу освіти може накладати обмеження на можливість чергування занять, які відбуваються в аудиторіях з заняттями, які відбуваються в онлайн режимі. Розроблений підхід також дає змогу виконувати перерозподіл аудиторій між структурними підрозділами на окремо визначені періоди часу. Розроблений інструмент дає змогу підвищити ефективність процесів прийняття управлінських рішень щодо організації навчального процесу у закладах вищої освіти.
Описание: https://doi.org/10.23939/ujit2022.02.074
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46425
ISSN: 2707-1898
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Моделі прийняття упр.рішень освітній процес.pdf363.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.