Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46485
Title: Тенденції цифрової професійної підготовки вчителів у Республіці Польща
Other Titles: Trends in the digital professional training of teachers in the Republic of Poland
Authors: Стойка, Олеся Ярославівна
Keywords: цифрова компетентність, цифрова професійна підготовка, вчитель, освітній процес, тренінг, онлайн-курс, програма, digital competence, digital professional training, teacher, educational process, training, online course, program
Issue Date: 2022
Citation: Стойка О. Я. Тенденції цифрової професійної підготовки вчителів у Республіці Польща / О. Я. Стойка // «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – Київ, 2022. – Вип.№ 13(18). – С. 441–448.
Series/Report no.: «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»);
Abstract: У статті розкриті концептуальні основи цифрової професійної підготовки вчителів у Республіці Польща з позиції практичного аспекту. Визначено, шо одним із способів цифрової підготовки вчителів у Республіці Польща є онлайн-курси, де вчителі дізнаються, як виглядають нові цифрові технології і як ними користуватись, як користуватись веб-сайтами та отримати до них доступ, як навчатись основам програмування. Цифрова професійна підготовка вчителів у Республіці Польща також включає залучення вчителів до участі у різноманітних тренінгах, за результатми проходження яких вчителі краще розуміють віртуальний простір, зокрема можуть визначати відмінності додатків, веб-сайтів; здобувають вміння користуватись веб-версією, настільною та мобільною версіями певної програми; освоюють практичні поради щодо обраних навчальних програм (Zoom, Teams, Getresponse, Google Meet); освоюють основи організації дистанційних зустрічей; набувають навики запису відео (наприклад, на Zoom) і завантаження їх на Wetranfer, YouTube, хмару Google Drive; здобувають хорошу практику використання цифрових інструментів. Виявлено, що під час проходження цифрової професійної підготовки вчителі дізнаються про новітні методичні рішення, технології, які корисні та прості у використанні в школі, та універсальні інструменти, які можна швидко застосувати у своїй щоденній роботі. Перевага цифрової підтримки вчителів у Республіці Польща полягає в тому, що це економічно ефективний спосіб проведення навчання, і вчителі можуть отримати доступ до того самого контенту з різних пристроїв. З’ясовано, що програми цифрової підготовки вчителів у Республіці Польща включають такі складові: курс набуття ключових цифрових компетенцій, безпечне онлайн-навчання, обладнання та додатки для підвищення привабливості уроків, сучасні технології, які використовуються на уроках. Ключові слова: цифрова компетентність, цифрова професійна підготовка, вчитель, освітній процес, тренінг, онлайн-курс, програма.
The article reveals the conceptual foundations of digital professional training of teachers in the Republic of Poland from a practical perspective. It has been determined that one of the ways of digital training of teachers in the Republic of Poland is online courses, where teachers learn what new digital technologies look like and how to use them, how to use and access websites, how to learn the basics of programming. The digital professional training of teachers in the Republic of Poland also includes the involvement of teachers in various trainings, as a result of which teachers can better understand the virtual space, in particular, they can determine the differences between applications and websites; acquire the ability to use the web version, desktop and mobile versions of a certain program; master practical advice on selected educational programs (Zoom, Teams, Getresponse, Google Meet); master the basics of organizing remote meetings; acquire the skills of recording videos (for example, on Zoom) and uploading them to Wetranfer, YouTube, the Google Drive cloud; acquire good practice in using digital tools. It was found that during digital professional training, teachers learn about the latest methodological solutions, technologies that are useful and easy to use in school, and universal tools that can be quickly applied in their daily work. The advantage of digital support for teachers in the Republic of Poland is that it is a cost-effective way of delivering training, and teachers can access the same content from different devices. It was found that digital teacher training programs in the Republic of Poland include the following components: a course on acquiring key digital competencies, secure online learning, equipment and applications to increase the attractiveness of lessons, modern technologies used in lessons.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46485
ISSN: 2786-4952 Online
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕНДЕНЦІЇ ЦИФРОВОЇ.pdf959.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.