Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T16:59:22Z-
dc.date.available2023-01-30T16:59:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНаука і освіта. – 2014. – 12./ ХХ ІХ. – С. 154–160.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати емпіричного дослідження рівнів та чинників розвитку рефлексивності учителів. Установлено недостатній рівень рефлексивності майже у половини досліджуваних учителів. За ре-зультатами дисперсійного аналізу встановлено більш високі показники рефлексивності у вчителів, які працю-ють у закладах нового типу (ліцеях, гімназіях тощо) порівняно з педагогами з традиційних шкіл.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries12./ ХХ ІХ.;-
dc.subjectрефлексивність, учитель, професійна діяльність, післядипломна педагогічна освіта, викладачі закладів післядипломної педагогічної освітиuk
dc.titleОсобливості розвитку рефлексивності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах післядипломної педагогічної освітиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ 2014_12_34 (2).pdf296.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.