Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T16:59:22Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T16:59:22Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Наука і освіта. – 2014. – 12./ ХХ ІХ. – С. 154–160. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено результати емпіричного дослідження рівнів та чинників розвитку рефлексивності учителів. Установлено недостатній рівень рефлексивності майже у половини досліджуваних учителів. За ре-зультатами дисперсійного аналізу встановлено більш високі показники рефлексивності у вчителів, які працю-ють у закладах нового типу (ліцеях, гімназіях тощо) порівняно з педагогами з традиційних шкіл. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 12./ ХХ ІХ.; | - |
dc.subject | рефлексивність, учитель, професійна діяльність, післядипломна педагогічна освіта, викладачі закладів післядипломної педагогічної освіти | uk |
dc.title | Особливості розвитку рефлексивності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах післядипломної педагогічної освіти | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ 2014_12_34 (2).pdf | 296.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.