Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316
Назва: Особливості розвитку рефлексивності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах післядипломної педагогічної освіти
Автори: Палько, Тетяна Василівна
Ключові слова: рефлексивність, учитель, професійна діяльність, післядипломна педагогічна освіта, викладачі закладів післядипломної педагогічної освіти
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Наука і освіта. – 2014. – 12./ ХХ ІХ. – С. 154–160.
Серія/номер: 12./ ХХ ІХ.;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати емпіричного дослідження рівнів та чинників розвитку рефлексивності учителів. Установлено недостатній рівень рефлексивності майже у половини досліджуваних учителів. За ре-зультатами дисперсійного аналізу встановлено більш високі показники рефлексивності у вчителів, які працю-ють у закладах нового типу (ліцеях, гімназіях тощо) порівняно з педагогами з традиційних шкіл.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ 2014_12_34 (2).pdf296.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.