Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316
Назва: | Особливості розвитку рефлексивності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах післядипломної педагогічної освіти |
Автори: | Палько, Тетяна Василівна |
Ключові слова: | рефлексивність, учитель, професійна діяльність, післядипломна педагогічна освіта, викладачі закладів післядипломної педагогічної освіти |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Наука і освіта. – 2014. – 12./ ХХ ІХ. – С. 154–160. |
Серія/номер: | 12./ ХХ ІХ.; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено результати емпіричного дослідження рівнів та чинників розвитку рефлексивності учителів. Установлено недостатній рівень рефлексивності майже у половини досліджуваних учителів. За ре-зультатами дисперсійного аналізу встановлено більш високі показники рефлексивності у вчителів, які працю-ють у закладах нового типу (ліцеях, гімназіях тощо) порівняно з педагогами з традиційних шкіл. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ 2014_12_34 (2).pdf | 296.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.