Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316
Название: Особливості розвитку рефлексивності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах післядипломної педагогічної освіти
Авторы: Палько, Тетяна Василівна
Ключевые слова: рефлексивність, учитель, професійна діяльність, післядипломна педагогічна освіта, викладачі закладів післядипломної педагогічної освіти
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Наука і освіта. – 2014. – 12./ ХХ ІХ. – С. 154–160.
Серия/номер: 12./ ХХ ІХ.;
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено результати емпіричного дослідження рівнів та чинників розвитку рефлексивності учителів. Установлено недостатній рівень рефлексивності майже у половини досліджуваних учителів. За ре-зультатами дисперсійного аналізу встановлено більш високі показники рефлексивності у вчителів, які працю-ють у закладах нового типу (ліцеях, гімназіях тощо) порівняно з педагогами з традиційних шкіл.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47316
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ 2014_12_34 (2).pdf296.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.