Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T17:46:01Z-
dc.date.available2023-01-30T17:46:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМатеріали доповідей учасників VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Психологія людини: свідомість і реальність», НДУ ім. М. Гоголя – УДК 159.923(082) – Ніжин – 30-31 жовтня 2018 року – 297 с. – С.209-212uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320-
dc.description.abstractНайбільш оптимальним для розвитку рефлексії вчителя в умовах післядипломної освіти є групова діяльність. Найбільш оптимальними для її реалізації є інтерактивні форми і методи навчання, зміст яких спрямований на розвиток професійного досвіду вчителя. Серед них треніг займає провідне значення і класифікується як найбільш ефективна й активна форма групової роботи завдяки своїм процесуальним і продуктивним характеристикам, які об’єднують навчальну й ігрову діяльність в умовах моделювання різних ситуацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрефлексія;професійна рефлексія;вчительuk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ тези.pdf2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.