Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T17:46:01Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T17:46:01Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Матеріали доповідей учасників VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Психологія людини: свідомість і реальність», НДУ ім. М. Гоголя – УДК 159.923(082) – Ніжин – 30-31 жовтня 2018 року – 297 с. – С.209-212 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320 | - |
dc.description.abstract | Найбільш оптимальним для розвитку рефлексії вчителя в умовах післядипломної освіти є групова діяльність. Найбільш оптимальними для її реалізації є інтерактивні форми і методи навчання, зміст яких спрямований на розвиток професійного досвіду вчителя. Серед них треніг займає провідне значення і класифікується як найбільш ефективна й активна форма групової роботи завдяки своїм процесуальним і продуктивним характеристикам, які об’єднують навчальну й ігрову діяльність в умовах моделювання різних ситуацій. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | рефлексія;професійна рефлексія;вчитель | uk |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇ | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ тези.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.