Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320
Название: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇ |
Авторы: | Палько, Тетяна Василівна |
Ключевые слова: | рефлексія;професійна рефлексія;вчитель |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Матеріали доповідей учасників VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Психологія людини: свідомість і реальність», НДУ ім. М. Гоголя – УДК 159.923(082) – Ніжин – 30-31 жовтня 2018 року – 297 с. – С.209-212 |
Краткий осмотр (реферат): | Найбільш оптимальним для розвитку рефлексії вчителя в умовах післядипломної освіти є групова діяльність. Найбільш оптимальними для її реалізації є інтерактивні форми і методи навчання, зміст яких спрямований на розвиток професійного досвіду вчителя. Серед них треніг займає провідне значення і класифікується як найбільш ефективна й активна форма групової роботи завдяки своїм процесуальним і продуктивним характеристикам, які об’єднують навчальну й ігрову діяльність в умовах моделювання різних ситуацій. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Тези до статті |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ тези.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.