Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇ
Authors: Палько, Тетяна Василівна
Keywords: рефлексія;професійна рефлексія;вчитель
Issue Date: 2018
Citation: Матеріали доповідей учасників VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Психологія людини: свідомість і реальність», НДУ ім. М. Гоголя – УДК 159.923(082) – Ніжин – 30-31 жовтня 2018 року – 297 с. – С.209-212
Abstract: Найбільш оптимальним для розвитку рефлексії вчителя в умовах післядипломної освіти є групова діяльність. Найбільш оптимальними для її реалізації є інтерактивні форми і методи навчання, зміст яких спрямований на розвиток професійного досвіду вчителя. Серед них треніг займає провідне значення і класифікується як найбільш ефективна й активна форма групової роботи завдяки своїм процесуальним і продуктивним характеристикам, які об’єднують навчальну й ігрову діяльність в умовах моделювання різних ситуацій.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ тези.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.