Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇ
Автори: Палько, Тетяна Василівна
Ключові слова: рефлексія;професійна рефлексія;вчитель
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Матеріали доповідей учасників VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Психологія людини: свідомість і реальність», НДУ ім. М. Гоголя – УДК 159.923(082) – Ніжин – 30-31 жовтня 2018 року – 297 с. – С.209-212
Короткий огляд (реферат): Найбільш оптимальним для розвитку рефлексії вчителя в умовах післядипломної освіти є групова діяльність. Найбільш оптимальними для її реалізації є інтерактивні форми і методи навчання, зміст яких спрямований на розвиток професійного досвіду вчителя. Серед них треніг займає провідне значення і класифікується як найбільш ефективна й активна форма групової роботи завдяки своїм процесуальним і продуктивним характеристикам, які об’єднують навчальну й ігрову діяльність в умовах моделювання різних ситуацій.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47320
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ тези.pdf2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.