Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47325
Название: Інформаційно-психологічний супровід педагога в умовах неперервної освіти
Авторы: Палько, Тетяна Василівна
Ключевые слова: нформаційно-психологічний супровід; Zoom; Moodle; професійний стандарт вчителя
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Ужгород, 2020. Вип. 1(46). ISSN 2524-0609. С. 185-190
Серия/номер: «Педагогіка. Соціальна робота»;
Краткий осмотр (реферат): Важливою умовою гармонійного розвитку особистості педагога є якісно побудована, ефективна та результативна система психологічного супроводу освітнього процесу. Але на початку третього тисячоліття у глобалізованому світі, який називають інформаційним проривом, що поступово змінює наше буття, вносячи акценти у світогляд, спосіб мислення, цінності, потреби, постає питання не тільки психологічного, але й інформаційно-психологічного супроводу. Результатом супроводу є розвиток ІТ-грамотного, здатного до рефлексії професійної діяльності, вмотивованого педагога 21 століття, який не розгубиться при взаємодії з дітьми Альфа-покоління, які живуть в інформаційному, динамічному, емоційно-напруженому середовищі, покоління Google babies. Метою статті є створення структурно-функціональної моделі системи інформаційно-психологічного супроводу педагога в умовах неперервної освіти. Учитель, вихователь, керівник закладу освіти потребують здійснення інформаційно-психологічного супроводу з боку викладачів тих інституцій, де проходить їхній професійний розвиток, оскільки в сучасному інформатизованому світі дуже складно зорієнтуватися у необмеженій кількості джерел, які можна використати під час освітнього процесу. З цією метою нами було проведено вивчення можливостей для створення системи інформаційно-психологічного супроводу педагога з використанням аналізу досліджень та практичної діяльності з організації дистанційного навчання на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. У результаті дослідження нами було визначено мету, завдання і функції інформаційно-психологічного супроводу педагога і розроблено алгоритм реалізації моделі системи інформаційно-психологічного супроводу з метою розвитку ключових компетентностей педагога в умовах неперервної освіти
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47325
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД.pdf844.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.