Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47740
Назва: | Recognition of foreign educational documents (nostrification) in Ukraine |
Інші назви: | Визнання іноземних документів про освіту (нострифікація) в Україні |
Автори: | Khoruzha, Liudmyla Kovalenko, Serhii Bovtruk, Nataliia |
Ключові слова: | recognition of foreign educational documents, nostrifi cation, Bologna process, European educational space, European standards |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ Говерла |
Бібліографічний опис: | Khoruzha, Liudmyla Recognition of foreign educational documents (nostrification) in Ukraine / Liudmyla Khoruzha, Serhii Kovalenko, Nataliia Bovtruk // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 2 (51). – С. 192–196. – Рез. англ., укр. – Бібліогр.: с. 194–195 (14 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. The relevance of the problem of foreign educational documents recognition (nostrifi cation) is due to
the intensifi cation of labour migration processes, population mobility, as well as the formation of a unifi ed educational
and scientifi c space within the Bologna process. There is a need to quickly introduce a number of systemic and
structural changes in higher education in accordance with the recommendation documents of the European Union. The
issue of globalization and migration of population, mobility of specialists have actualized the issue of nostrifi cation
of educational diplomas not only in Ukraine but also in other countries of the world. The analysis of normativelegal
support and features of procedures for the recognition of foreign educational documents (nostrifi cation) allows
enriching the experience in the implementation of this procedure, understanding of its social, educational, economic,
and cultural-integrative functions. The aim of the article is to provide an overview and analysis of the procedure for
recognition of foreign educational documents in Ukraine. Research methods applied: general scientifi c methods: to
study the procedural features of the recognition of foreign diplomas in Ukraine and some EU countries; to analyze
legal acts regulating the recognition procedure; to analyze and compare statistical data refl ecting certain demographic
and migration trends. As a result of the research, the main problems on the way to unifi cation of approaches to
the procedure of recognition of foreign documents on education were identifi ed. The analytical data obtained are
important for understanding the essence of the problem with educational documents recognition, the experience
exchange between the EU countries and Ukraine.
Key words: recognition of foreign educational documents, nostrifi cation, Bologna process, European educational
space, European standards Анотація. Актуальність проблеми визнання іноземних документів про освіту (нострифікація) обумовлена активізацію процесів трудової міграції, мобільності населення, а також формуванням єдиного освітнього та наукового простору в межах Болонського процесу. Аналіз нормативно-правого забезпечення та особливостей здійснення процедур визнання іноземних документів про освіту (нострифікація) уможливить збагатити досвід здійснення цієї процедури, дозволить зрозуміти її соціальну, освітню, економічну і культурно-інтеграційну функції. Метою дослідження є огляд та аналіз процедури визнання іноземних документів про освіту в Україні. Застосовані методи дослідження: комплекс загальнонаукових методів щодо вивчення процедурних особливостей визнання іноземних дипломів про освіту в Україні та деяких країнах ЄС. Здійснено аналіз нормативно-правових актів, що регулюють процедуру визнання, а також здійснено аналіз та порівняння статистичних даних, які відображають певні демографічні, міграційні тенденції, врахування яких важливе для осмислення проблеми, яка вивчається. Визначено основні проблеми на шляху до уніфікації підходів процедури визнання іноземних документів про освіту. Отримані аналітичні дані важливі для розуміння сутності проблеми визнання документів про освіту, обмін досвідом між країнами ЄС та Україною. Ключові слова: визнання іноземних документів про освіту, нострифікація, Болонський процес, Європейський освітній простір, європейські стандарти. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47740 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (51) - 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
RECOGNITION OF FOREIGN EDUCATIONAL.pdf | 546.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.