Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/478
Title: Спілкування викладача та студента як основа гуманізації навчання хімічних дисциплін
Other Titles: Communication of a teacher and a student as a basis for humanization of chemical disciplines teaching
Authors: Войтович, Оксана Петрівна
Keywords: гуманізація освіти, педагогічне спілкування
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Войтович, О. П. Спілкування викладача та студента як основа гуманізації навчання хімічних дисциплін [Текст] / О. П. Войтович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 30–33 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 33 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У колі гуманістичної освітньої парадигми ви- кладач створює сприятливе навчальне середовище для розвитку фізичних, психічних, інтелектуальних, моральних рис особистості, зосереджуючи всі зусилля на формування компетентної і творчої особистості. У статті розглянуто потенційні можливості гуманізації освіти через спілкування ви- кладача та студента Ключові слова: гуманізація освіти, педагогічне спілкування.
Description: In the circle of humanistic educational paradigm a teacher creates an environment positive learning for the development of physical, mental, intellectual and moral qualities of a personality, focusing all eff orts on the establishing of a competent creative personality. The article considers potential possibilities of educational hu manization through communication between teacher and student. Key words: humanization of education, pedagogical communication.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/478
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СПІЛКУВАННЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА ЯК ОСНОВА.pdf255.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.