Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4790
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаборовець, Л.М.-
dc.date.accessioned2015-11-19T08:12:22Z-
dc.date.available2015-11-19T08:12:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТаборовець, Л.М. Проблемність як основний принцип особистісно-орієнтованого навчання словацької мови в україномовній аудиторії [Текст] / Л. М. Таборовець // Studia Slovakistica: Словакістика в часовій рефлексії і контактах: зб. наук. ст. / редкол.: С.М. Пахомова (гол. ред.), Я. Джоганик (відп. ред.), В.П. Шульгач, В.І. Статєєва, Я. Сабол, М. Штець, М.М. Ільницький, Н.П. Бедзір, Г.М. Сиваченко, В.А. Моторний, Ю.В. Юсип-Якимович, Т.В. Ліхтей, Л.Т. Буднікова, О.Л. Мадяр. – Ужгород : Вид-во О. Гаркуші, 2014. – Вип. 14. – С. 121–128. – Бібліогр.: с. 127–128 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4790-
dc.descriptionThis article is dedicated to the principles and approaches of problem solving teaching during Slovak language acquisition by students in Ukrainian speaking audience. During the course of acquisition by students of new knowledge it was analysed the maximum developing effect of problem-exercises, which stimulate intelectual processes of students, making of communicative connections with groupmates, equip students with skills of solving problem cases and of in-depth acquisition of the studied language. Key words: problem solving teaching, person-oriented teaching, problemsearching approach, contingency perspective, hypothesis, general conclusion, mini-discussion, mini-conversation, actualization of basic knowledge.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена принципам та підходам проблемного навчання в україномовній аудиторії в процесі оволодіння студентами словацької мови. Під час засвоєння студентами нових знань проаналізовано найбільший розвиваючий ефект задач-проблем, які стимулюють інтелекту- альні процеси студентів на вирішення навчальних завдань, створення комунікативних зв’язків з одногрупниками, озброюють студентів навичками вирішення проблемних ситуацій і досконалого оволодіння виучуваною мовою. Ключові слова: проблемне навчання, особистісно-орієнтоване навчання, проблемно-пошуковий підхід, ситуативний підхід, гіпотеза, загальний висновок, міні-диспут, міні-бесіда, актуалізація опорних знань.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво О. Гаркушіuk
dc.relation.ispartofseriesStudia Slovakistica;-
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectпроблемно-пошуковий підхідuk
dc.subjectситуативний підхідuk
dc.subjectгіпотезаuk
dc.subjectзагальний висновокuk
dc.subjectміні-диспутuk
dc.subjectміні-бесідаuk
dc.subjectактуалізація опорних знаньuk
dc.titleПроблемність як основний принцип особистісно-орієнтованого навчання словацької мови в україномовній аудиторіїuk
dc.title.alternativeProblematicity as a main principle of person-oriented Slovak language teaching in Ukrainian speaking audienceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий збірник “Studia Slovakistica” Випуск 14 - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОБЛЕМНІСТЬ ЯК ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП.pdf324.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.