Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4790
Назва: | Проблемність як основний принцип особистісно-орієнтованого навчання словацької мови в україномовній аудиторії |
Інші назви: | Problematicity as a main principle of person-oriented Slovak language teaching in Ukrainian speaking audience |
Автори: | Таборовець, Л.М. |
Ключові слова: | проблемне навчання, особистісно-орієнтоване навчання, проблемно-пошуковий підхід, ситуативний підхід, гіпотеза, загальний висновок, міні-диспут, міні-бесіда, актуалізація опорних знань |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавництво О. Гаркуші |
Бібліографічний опис: | Таборовець, Л.М. Проблемність як основний принцип особистісно-орієнтованого навчання словацької мови в україномовній аудиторії [Текст] / Л. М. Таборовець // Studia Slovakistica: Словакістика в часовій рефлексії і контактах: зб. наук. ст. / редкол.: С.М. Пахомова (гол. ред.), Я. Джоганик (відп. ред.), В.П. Шульгач, В.І. Статєєва, Я. Сабол, М. Штець, М.М. Ільницький, Н.П. Бедзір, Г.М. Сиваченко, В.А. Моторний, Ю.В. Юсип-Якимович, Т.В. Ліхтей, Л.Т. Буднікова, О.Л. Мадяр. – Ужгород : Вид-во О. Гаркуші, 2014. – Вип. 14. – С. 121–128. – Бібліогр.: с. 127–128 (8 назв). |
Серія/номер: | Studia Slovakistica; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена принципам та підходам проблемного навчання в україномовній аудиторії в процесі оволодіння студентами словацької мови. Під час засвоєння студентами нових знань проаналізовано найбільший розвиваючий ефект задач-проблем, які стимулюють інтелекту- альні процеси студентів на вирішення навчальних завдань, створення комунікативних зв’язків з одногрупниками, озброюють студентів навичками вирішення проблемних ситуацій і досконалого оволодіння виучуваною мовою. Ключові слова: проблемне навчання, особистісно-орієнтоване навчання, проблемно-пошуковий підхід, ситуативний підхід, гіпотеза, загальний висновок, міні-диспут, міні-бесіда, актуалізація опорних знань. |
Опис: | This article is dedicated to the principles and approaches of problem solving teaching during Slovak language acquisition by students in Ukrainian speaking audience. During the course of acquisition by students of new knowledge it was analysed the maximum developing effect of problem-exercises, which stimulate intelectual processes of students, making of communicative connections with groupmates, equip students with skills of solving problem cases and of in-depth acquisition of the studied language. Key words: problem solving teaching, person-oriented teaching, problemsearching approach, contingency perspective, hypothesis, general conclusion, mini-discussion, mini-conversation, actualization of basic knowledge. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4790 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий збірник “Studia Slovakistica” Випуск 14 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОБЛЕМНІСТЬ ЯК ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП.pdf | 324.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.