Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48233
Title: Особливості викладання зарубіжної літератури у вищому навчальному закладі з часткою нетрадиційних студентів.
Authors: Гаврило, Ігор Володимирович
Рошко, Михайло Михайлович
Славич, Тетяна Ярославівна
Keywords: нетрадиційні студенти, заняття, зарубіжна література, інтерпретація тексту
Issue Date: 2023
Citation: Гаврило І., Рошко М., Славич Т. Особливості викладання зарубіжної літератури у вищому навчальному закладі з часткою нетрадиційних студентів. / І. Гаврило, М. Рошко, Т. Славич // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / редактори-упорядники : М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 57. Том 1. – С. 255-259
Abstract: У нашій науковій розвідці коротко охарактеризовано навчальний онлайн процес в Ужгородському Національному Університеті та презентовано рішення та технології, які використовуються для успішного онлайн навчання студентів. Водночас, ми окреслюємо нові віяння в системі вищої освіти України, коли на бакалаврат вступають студенти, які вже давно здобули середню освіту або колись вчилися, однак, не закінчили ВУЗу і повернулися до навчання. Ми розглянули причини цього та побіжно висвітили проблему кількісного складу таких студентів у Європейських ВУЗах. Метою нашої роботи є розгляд стратегій проведення занять та підходів у навчанні зарубіжної літератури у вищій школі. Ми відмічаємо, що хоча університетське навчання передбачає авторитетну складову в підході до викладу матеріалу на лекційних заняттях, нетрадиційна група студентів може дещо знизити поріг авторитетності в групі і наблизити його до партнерського, який може виявитися набагато пліднішим у процесі навчання, скажімо, на семінарських чи практичних заняттях. Проводивши лекційні заняття, ми пропонуємо викладачам провести певний експеримент та виділити певний час, щоб дати змогу студентам самим спробувати себе в ролі лектора, залучивши до цього як нетрадиційних студентів так і їхніх молодших колег. В той же час, ми пропонуємо групові завдання, які використовуються для проведення дебатів, диспутів та групових презентацій і які можуть бути чудовою нагодою для успішної соціалізації студентів різних вікових груп, імплементовувати на практичних заняттях. Оскільки життєвий досвід нетрадиційних студентів може дещо, а, подекуди, й суттєво відрізнятися від більшості слухачів університетських курсів, то, при плануванні занять слід враховувати ці особливості. Звісно, завжди можна працювати з ними окремими групами, але на нашу думку, більш широке та активне залучення їх до навчального процесу сприятиме активному спілкуванню та обміну досвідом та думками з традиційними студентами. Такий підхід дозволить обом групам студентів краще та глибше інтерпретувати художні тексти та екстратекстуальну реальність доби, яка вивчається.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48233
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри романських мов та зарубіжної літератури



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.