Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48841
Название: Моделі співпраці вчителя та асистента вчителя у класах з інклюзивним навчанням
Авторы: Хома, Тетяна Василівна
Агоста, Дар’я
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Хома Т., Агоста Д. Моделі співпраці вчителя та асистента вчителя у класах з інклюзивним навчанням. Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / Упорядник: д.пед.н. С.В. Стеблюк. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. С. 160-163.
Серия/номер: Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти;
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48841
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
zbirnik_tez.pdf1.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.