Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48841
Назва: | Моделі співпраці вчителя та асистента вчителя у класах з інклюзивним навчанням |
Автори: | Хома, Тетяна Василівна Агоста, Дар’я |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Хома Т., Агоста Д. Моделі співпраці вчителя та асистента вчителя у класах з інклюзивним навчанням. Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / Упорядник: д.пед.н. С.В. Стеблюк. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. С. 160-163. |
Серія/номер: | Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти; |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48841 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_tez.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.