Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48841
Назва: Моделі співпраці вчителя та асистента вчителя у класах з інклюзивним навчанням
Автори: Хома, Тетяна Василівна
Агоста, Дар’я
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Хома Т., Агоста Д. Моделі співпраці вчителя та асистента вчителя у класах з інклюзивним навчанням. Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти: збірник тез доповідей I Науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20-21 жовтня 2022 р., Ужгород / Упорядник: д.пед.н. С.В. Стеблюк. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. С. 160-163.
Серія/номер: Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48841
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik_tez.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.