Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48949
Title: Утвердження гуманістичних ідеалів виховання учнів у школах Закарпаття міжвоєнного періоду: історіографія проблеми
Authors: Ваколя, Зоряна Михайлівна
Кухта, Марія Іванівна
Keywords: національна школа, гуманістична модель, виховання, моральний ідеал, педагогічна преса, national school, humanistic model of education, moral ideal, pedagogical press
Issue Date: 2017
Citation: Ваколя З. М., Кухта М. І. Утвердження гуманістичних ідеалів виховання учнів у школах Закарпаття міжвоєнного періоду: історіографія проблеми // Педагогічні інновації у фаховій освіті : Зб. наук. праць. Ужгород, 2017. Вип. 1 (8). С. 38–46.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: У статті подано класифікацію джерельної бази дослідження проблеми утвердження гуманістичних ідеалів виховання учнів у школах Закарпаття міжвоєнного періоду. На основі аналізу архівних матеріалів розкрита роль органів управління школою, педагогічних товариств і фахової періодики. У цих процесах доведена пріоритетна роль прогресивної інтелігенції краю у становленні національної школи й утвердженні гуманістичної моделі виховання.
The article describes the classification of the source base for the study of the problem of establishing the humanistic ideals of the pupils’ upbringing in the Transcarpathian schools at the interwar period. On the basis of the analysis of archival materials, the role of these schools in schools, pedagogical societies and professional periodicals has been revealed. The priority role in the formation of the national school and the establishment of a humanistic model of education of the progressive intellectuals of the region is proved.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48949
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017___.pdf405.28 kBAdobe PDFView/Open
205-206.pdf335.99 kBAdobe PDFView/Open
38-46.pdf464.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.