Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48955
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-15T08:40:00Z-
dc.date.available2023-03-15T08:40:00Z-
dc.date.issued2022-01-05-
dc.identifier.citationЗарічна О.В. Інноваційні підходи до управління в туристичному бізнесі // Вісник «УжНУ» серія Економіка. Вид-во: ДВНЗ "УжНУ"2022. Випуск 2(58), С.50-53uk
dc.identifier.issn2415-735X-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48955-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні тенденції розвитку туристичного бізнесу з використанням інноваційних підходів до управління. Зосереджено увагу на особливостях розвитку туристичного бізнесу за допомогою Інтернет-технологій, та його впливу на соціально-економічний розвиток України. Досліджено найбільш сучасніші інноваційні технології Інтернет просування туристичних послуг такі як автоматизовані роботи, чат-боти, голосові помічники, AR та Navitairе додатки, на основі чого визначено, що їх застосування або використання сприяє більшому формуванню лояльності споживачів турпродуктів, та дозволяє більш ширше і якісніше здійснити обслуговування. З’ясовано, що використання інноваційних підходів до управління туристичним бізнесом дозволяє спростити процес налагодження комунікаційних зв’язків з клієнтами, проінформувати їх про найбільш вигідні пропозиції, сформувати ефективний зворотній зв'язок та забезпечити зростання конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Зроблено висновки, що необхідність використання інноваційних підходів до управління туристичним бізнесом, повинне бути підкріплено маркетинговими, освітніми та програмними продуктами, які в свою чергу допоможуть підняти рівень розвитку туристичного бізнесу на відповідний конкурентоспроможний рівень.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ"УжНУ"uk
dc.subjectтуристичний бізнесuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectзасоби інтерактивного маркетингуuk
dc.subjectчат-ботиuk
dc.subjectsmart-туризмuk
dc.subjectAR-подорожіuk
dc.subjectNavitareuk
dc.titleІнноваційні підходи до управління в туристичному бізнесіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2021 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 2 (58)
Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
інноваційні підходи УжНУ 2021.pdf337.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.