Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48955
Название: Інноваційні підходи до управління в туристичному бізнесі
Авторы: Зарічна, Олена Володимирівна
Ключевые слова: туристичний бізнес, інноваційні технології, засоби інтерактивного маркетингу, чат-боти, smart-туризм, AR-подорожі, Navitare
Дата публикации: 5-янв-2022
Издательство: ДВНЗ"УжНУ"
Библиографическое описание: Зарічна О.В. Інноваційні підходи до управління в туристичному бізнесі // Вісник «УжНУ» серія Економіка. Вид-во: ДВНЗ "УжНУ"2022. Випуск 2(58), С.50-53
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні тенденції розвитку туристичного бізнесу з використанням інноваційних підходів до управління. Зосереджено увагу на особливостях розвитку туристичного бізнесу за допомогою Інтернет-технологій, та його впливу на соціально-економічний розвиток України. Досліджено найбільш сучасніші інноваційні технології Інтернет просування туристичних послуг такі як автоматизовані роботи, чат-боти, голосові помічники, AR та Navitairе додатки, на основі чого визначено, що їх застосування або використання сприяє більшому формуванню лояльності споживачів турпродуктів, та дозволяє більш ширше і якісніше здійснити обслуговування. З’ясовано, що використання інноваційних підходів до управління туристичним бізнесом дозволяє спростити процес налагодження комунікаційних зв’язків з клієнтами, проінформувати їх про найбільш вигідні пропозиції, сформувати ефективний зворотній зв'язок та забезпечити зростання конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Зроблено висновки, що необхідність використання інноваційних підходів до управління туристичним бізнесом, повинне бути підкріплено маркетинговими, освітніми та програмними продуктами, які в свою чергу допоможуть підняти рівень розвитку туристичного бізнесу на відповідний конкурентоспроможний рівень.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48955
ISSN: 2415-735X
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021
Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
інноваційні підходи УжНУ 2021.pdf337.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.