Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіктєва, Алла Володимірівна | - |
dc.contributor.author | Небога, Аліна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Садовий, Микола Ілліч | - |
dc.contributor.author | Трифонова, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-16T09:46:43Z | - |
dc.date.available | 2015-01-16T09:46:43Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих [Текст] / А. В. Кіктєва, А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 73–76 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (4 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495 | - |
dc.description | The possibilities of raising the effectiveness of experimental refl ection of universal constants in the secondary school course in quantum physics by using a computer technology are refl ected in this article. The a pproach foresees the combination of virtual and real evidentness in studying fundamental physical constants. Implemen tation of re- searching the local and generalized systems (having the particular content, hierarchical structure) into the process of teaching the high school pupils updates the motivational effectiveness of assimilation of physical k nowledge allowing to transfer these skills to new, non-standard situations. Key words: teaching of physics, universal physical constant, school course of physics, virtual evide ntness, real evidentness. | uk |
dc.description.abstract | У даній статті висвітлені можливості під- вищення ефективності експериментального відо- браження універсальних сталих у шкільному курсі квантової фізики із використанням комп’ютерних технологій. Запропоновано підхід, що передбачає поєднання віртуальної і реальної наочності при ви- вченні фундаментальних фізичних сталих у шкільно- му курсі фізики. Ключові слова: навчання фізики, фундаментальні фізичні сталі, шкільний курс фізики, віртуальна на- очність, реальна наочність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | навчання фізики | uk |
dc.subject | фундаментальні фізичні сталі | uk |
dc.subject | шкільний курс фізики | uk |
dc.subject | віртуальна наочність | uk |
dc.subject | реальна наочність | uk |
dc.title | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих | uk |
dc.title.alternative | The use of information and communication technologys at the universal constant experimental reflection | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ.pdf | 291.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.