Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіктєва, Алла Володимірівна-
dc.contributor.authorНебога, Аліна Олександрівна-
dc.contributor.authorСадовий, Микола Ілліч-
dc.contributor.authorТрифонова, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-01-16T09:46:43Z-
dc.date.available2015-01-16T09:46:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих [Текст] / А. В. Кіктєва, А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 73–76 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495-
dc.descriptionThe possibilities of raising the effectiveness of experimental refl ection of universal constants in the secondary school course in quantum physics by using a computer technology are refl ected in this article. The a pproach foresees the combination of virtual and real evidentness in studying fundamental physical constants. Implemen tation of re- searching the local and generalized systems (having the particular content, hierarchical structure) into the process of teaching the high school pupils updates the motivational effectiveness of assimilation of physical k nowledge allowing to transfer these skills to new, non-standard situations. Key words: teaching of physics, universal physical constant, school course of physics, virtual evide ntness, real evidentness.uk
dc.description.abstractУ даній статті висвітлені можливості під- вищення ефективності експериментального відо- браження універсальних сталих у шкільному курсі квантової фізики із використанням комп’ютерних технологій. Запропоновано підхід, що передбачає поєднання віртуальної і реальної наочності при ви- вченні фундаментальних фізичних сталих у шкільно- му курсі фізики. Ключові слова: навчання фізики, фундаментальні фізичні сталі, шкільний курс фізики, віртуальна на- очність, реальна наочність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавчання фізикиuk
dc.subjectфундаментальні фізичні сталіuk
dc.subjectшкільний курс фізикиuk
dc.subjectвіртуальна наочністьuk
dc.subjectреальна наочністьuk
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталихuk
dc.title.alternativeThe use of information and communication technologys at the universal constant experimental reflectionuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ.pdf291.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.