Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495
Назва: | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих |
Інші назви: | The use of information and communication technologys at the universal constant experimental reflection |
Автори: | Кіктєва, Алла Володимірівна Небога, Аліна Олександрівна Садовий, Микола Ілліч Трифонова, Олена Михайлівна |
Ключові слова: | навчання фізики, фундаментальні фізичні сталі, шкільний курс фізики, віртуальна наочність, реальна наочність |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих [Текст] / А. В. Кіктєва, А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 73–76 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (4 назви). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті висвітлені можливості під- вищення ефективності експериментального відо- браження універсальних сталих у шкільному курсі квантової фізики із використанням комп’ютерних технологій. Запропоновано підхід, що передбачає поєднання віртуальної і реальної наочності при ви- вченні фундаментальних фізичних сталих у шкільно- му курсі фізики. Ключові слова: навчання фізики, фундаментальні фізичні сталі, шкільний курс фізики, віртуальна на- очність, реальна наочність. |
Опис: | The possibilities of raising the effectiveness of experimental refl ection of universal constants in the secondary school course in quantum physics by using a computer technology are refl ected in this article. The a pproach foresees the combination of virtual and real evidentness in studying fundamental physical constants. Implemen tation of re- searching the local and generalized systems (having the particular content, hierarchical structure) into the process of teaching the high school pupils updates the motivational effectiveness of assimilation of physical k nowledge allowing to transfer these skills to new, non-standard situations. Key words: teaching of physics, universal physical constant, school course of physics, virtual evide ntness, real evidentness. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ.pdf | 291.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.