Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495
Title: Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих
Other Titles: The use of information and communication technologys at the universal constant experimental reflection
Authors: Кіктєва, Алла Володимірівна
Небога, Аліна Олександрівна
Садовий, Микола Ілліч
Трифонова, Олена Михайлівна
Keywords: навчання фізики, фундаментальні фізичні сталі, шкільний курс фізики, віртуальна наочність, реальна наочність
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих [Текст] / А. В. Кіктєва, А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 73–76 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У даній статті висвітлені можливості під- вищення ефективності експериментального відо- браження універсальних сталих у шкільному курсі квантової фізики із використанням комп’ютерних технологій. Запропоновано підхід, що передбачає поєднання віртуальної і реальної наочності при ви- вченні фундаментальних фізичних сталих у шкільно- му курсі фізики. Ключові слова: навчання фізики, фундаментальні фізичні сталі, шкільний курс фізики, віртуальна на- очність, реальна наочність.
Description: The possibilities of raising the effectiveness of experimental refl ection of universal constants in the secondary school course in quantum physics by using a computer technology are refl ected in this article. The a pproach foresees the combination of virtual and real evidentness in studying fundamental physical constants. Implemen tation of re- searching the local and generalized systems (having the particular content, hierarchical structure) into the process of teaching the high school pupils updates the motivational effectiveness of assimilation of physical k nowledge allowing to transfer these skills to new, non-standard situations. Key words: teaching of physics, universal physical constant, school course of physics, virtual evide ntness, real evidentness.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ.pdf291.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.