Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495
Название: Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих
Другие названия: The use of information and communication technologys at the universal constant experimental reflection
Авторы: Кіктєва, Алла Володимірівна
Небога, Аліна Олександрівна
Садовий, Микола Ілліч
Трифонова, Олена Михайлівна
Ключевые слова: навчання фізики, фундаментальні фізичні сталі, шкільний курс фізики, віртуальна наочність, реальна наочність
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих [Текст] / А. В. Кіктєва, А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 73–76 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У даній статті висвітлені можливості під- вищення ефективності експериментального відо- браження універсальних сталих у шкільному курсі квантової фізики із використанням комп’ютерних технологій. Запропоновано підхід, що передбачає поєднання віртуальної і реальної наочності при ви- вченні фундаментальних фізичних сталих у шкільно- му курсі фізики. Ключові слова: навчання фізики, фундаментальні фізичні сталі, шкільний курс фізики, віртуальна на- очність, реальна наочність.
Описание: The possibilities of raising the effectiveness of experimental refl ection of universal constants in the secondary school course in quantum physics by using a computer technology are refl ected in this article. The a pproach foresees the combination of virtual and real evidentness in studying fundamental physical constants. Implemen tation of re- searching the local and generalized systems (having the particular content, hierarchical structure) into the process of teaching the high school pupils updates the motivational effectiveness of assimilation of physical k nowledge allowing to transfer these skills to new, non-standard situations. Key words: teaching of physics, universal physical constant, school course of physics, virtual evide ntness, real evidentness.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/495
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ.pdf291.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.