Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/499
Title: Особливості функціонування системи початкової освіти Японії
Other Titles: Specificity of functioning of primary education in Japan
Authors: Білик, Олеся Миронівна
Keywords: система, початкова освіта, Японія, педагогічний досвід
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Білик, О. М. Особливості функціонування системи початкової освіти Японії [Текст] / О. М. Білик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 38–41. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 41 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті здійснений аналіз функціонування системи початкової освіти в школах Японії з метою з’ясування перспектив творчого використання їхнього педагогічного досвіду у межах вітчизняної загальноосвітньої практики. Ключові слова: система, початкова освіта, Японія, педагогічний досвід
Description: The author of the article has analyzed the system of primary education in Japanese schools to determine the prospects for creative use of their teaching experience within the national general education practice. Keywords: system, primary education, Japan, pedagogical experience.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/499
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.