Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/499
Назва: Особливості функціонування системи початкової освіти Японії
Інші назви: Specificity of functioning of primary education in Japan
Автори: Білик, Олеся Миронівна
Ключові слова: система, початкова освіта, Японія, педагогічний досвід
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Білик, О. М. Особливості функціонування системи початкової освіти Японії [Текст] / О. М. Білик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 38–41. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 41 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті здійснений аналіз функціонування системи початкової освіти в школах Японії з метою з’ясування перспектив творчого використання їхнього педагогічного досвіду у межах вітчизняної загальноосвітньої практики. Ключові слова: система, початкова освіта, Японія, педагогічний досвід
Опис: The author of the article has analyzed the system of primary education in Japanese schools to determine the prospects for creative use of their teaching experience within the national general education practice. Keywords: system, primary education, Japan, pedagogical experience.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/499
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЯПОНІЇ.pdf399.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.