Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50122
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глюдзик, Юлія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-03T09:00:53Z | - |
dc.date.available | 2023-04-03T09:00:53Z | - |
dc.date.issued | 2022-02-22 | - |
dc.identifier.citation | 11. Глюдзик Ю.В. Поетонімні засоби конструювання світу у дитячих англомовних анімаційних фільмах // // Матеріали щорічної підсумкової конференції професорсько-викладацького складу факультету іноземної філології ДВНЗ "Ужгородський національний університет", 23 лютого 2022 року. – Ужгород , 2022. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50122 | - |
dc.description | Одним із ключових питань сучасних ономастичних досліджень є вивчення власних назв у різних дискурсах. Дискурс дитячих анімаційних фільмів характеризується варіативними мовними явищами, а його поетонімосфера виступає одним з елементів впливу на світосприйняття глядачів і дедалі частіше стає об’єктом вивчення лінгвістів. Дитинство вважають періодом становлення особистості. Відтак, важливого значення надають тому, що діти читають і дивляться. Культура дитинства традиційно відіграє велике значення. В епоху існування величезної кількості медіа-контенту для дітей виникає необхідність вивчення впливу мультфільмів на формування мови та ролі власних імен у цьому процесі, що і зумовлює актуальність дослідження. | uk |
dc.description.abstract | Одним із ключових питань сучасних ономастичних досліджень є вивчення власних назв у різних дискурсах. Дискурс дитячих анімаційних фільмів характеризується варіативними мовними явищами, а його поетонімосфера виступає одним з елементів впливу на світосприйняття глядачів і дедалі частіше стає об’єктом вивчення лінгвістів. Дитинство вважають періодом становлення особистості. Відтак, важливого значення надають тому, що діти читають і дивляться. Культура дитинства традиційно відіграє велике значення. В епоху існування величезної кількості медіа-контенту для дітей виникає необхідність вивчення впливу мультфільмів на формування мови та ролі власних імен у цьому процесі, що і зумовлює актуальність дослідження. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | ономастикон | uk |
dc.subject | анімаційні фільми | uk |
dc.subject | поетонім | uk |
dc.subject | власна назва | uk |
dc.subject | дитячі | uk |
dc.title | Поетонімні засоби конструювання світу у дитячих англомовних анімаційних фільмах | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри англійської філології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.