Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50122
Назва: | Поетонімні засоби конструювання світу у дитячих англомовних анімаційних фільмах |
Автори: | Глюдзик, Юлія Вікторівна |
Ключові слова: | ономастикон, анімаційні фільми, поетонім, власна назва, дитячі |
Дата публікації: | 22-лют-2022 |
Бібліографічний опис: | 11. Глюдзик Ю.В. Поетонімні засоби конструювання світу у дитячих англомовних анімаційних фільмах // // Матеріали щорічної підсумкової конференції професорсько-викладацького складу факультету іноземної філології ДВНЗ "Ужгородський національний університет", 23 лютого 2022 року. – Ужгород , 2022. |
Короткий огляд (реферат): | Одним із ключових питань сучасних ономастичних досліджень є вивчення власних назв у різних дискурсах. Дискурс дитячих анімаційних фільмів характеризується варіативними мовними явищами, а його поетонімосфера виступає одним з елементів впливу на світосприйняття глядачів і дедалі частіше стає об’єктом вивчення лінгвістів. Дитинство вважають періодом становлення особистості. Відтак, важливого значення надають тому, що діти читають і дивляться. Культура дитинства традиційно відіграє велике значення. В епоху існування величезної кількості медіа-контенту для дітей виникає необхідність вивчення впливу мультфільмів на формування мови та ролі власних імен у цьому процесі, що і зумовлює актуальність дослідження. |
Опис: | Одним із ключових питань сучасних ономастичних досліджень є вивчення власних назв у різних дискурсах. Дискурс дитячих анімаційних фільмів характеризується варіативними мовними явищами, а його поетонімосфера виступає одним з елементів впливу на світосприйняття глядачів і дедалі частіше стає об’єктом вивчення лінгвістів. Дитинство вважають періодом становлення особистості. Відтак, важливого значення надають тому, що діти читають і дивляться. Культура дитинства традиційно відіграє велике значення. В епоху існування величезної кількості медіа-контенту для дітей виникає необхідність вивчення впливу мультфільмів на формування мови та ролі власних імен у цьому процесі, що і зумовлює актуальність дослідження. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50122 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри англійської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.docx | 20.25 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.