Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50238
Title: Особливості підвищення цифрової компетентності вчителя в Республіці Польща
Other Titles: The pecularities of increasing the digital competence of teachers in the Republic of Poland
Authors: Стойка, Олеся Ярославівна
Keywords: заклади освіти, інформаційно-комунікаційні технології, професія вчителя, форми удосконалення навчання, цифрова компетентність, digital competence, educational institutions, forms of training improvement, information and communication technologies, teacher profession
Issue Date: 2023
Citation: Стойка О. Я. Особливості підвищення цифрової компетентності вчителя в Республіці Польща. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2023. Вип. № 1 (74). С. 137–143.
Series/Report no.: Неперервна професійна освіта: теорія і практика;
Abstract: У статті розглянуто та проаналізовано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща; виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів Республіки Польща та визначено перспективні напрями використання досвіду даної країни в Україні. Розвиток сучасного інформаційного суспільства, в першу чергу, залежить від підвищення цифрової компетентності вчителів. Тому все частіше згадується важливість цифрових компетентностей вчителів як основи для розвитку інформаційного суспільства. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми підвищення цифрової компетентності вчителя; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій підвищення цифрової компетентності вчителя у досліджуваній країні; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації освіти в Республіці Польща тощо. Організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща можна здобувати інституційно – в закладах освіти (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), а також існує дуальна форма (на робочому місці), або неформальна. Процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї Республіка Польща розпочала значно раніше України, тому досвід та результат даної країни буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України.
The article examines and analyzes the organizational forms of improving the digital competence of teachers in the Republic of Poland; the necessary trends for further research in the digitalization of the professional training of teachers of the Republic of Poland have been identified, and main directions for using the experience of this country in Ukraine have been determined. A complex of general scientific methods is used in the process of setting the research problem: theoretical: analysis and synthesis in order to determine the main directions of research on the problem of increasing the digital competence of the teacher; comparative analysis, identification and substantiation of trends in improving the digital competence of teachers in the country under study; empirical: the study of the legal framework for digitalization of education in the Republic of Poland, etc. Organizational forms of increasing the digital competence of a teacher in the Republic of Poland can be obtained institutionally – in educational institutions (full-time (day, evening), part-time, distance, network), and there is also a dual form (at the workplace) or informal. The Republic of Poland started the process of reforming educational systems and their digitalization much earlier than Ukraine, so the experience and results of this country will be relevant and timely in terms of borrowing in Ukraine.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50238
ISSN: 2412-0774
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
276481.pdf663.27 kBAdobe PDFView/Open
Зміст_Т. 74 № 1 (2023).pdf134.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.