Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50251
Назва: Електоральна культура і електоральний політичний маркетинг
Автори: Бокоч, Вікторія Михайлівна
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Бокоч В.М., Електоральна культура і електоральний політичний маркетинг. Освіта регіону. 2013. № 1. С. 256–257. (Фахове видання)
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50251
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародної політики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БокочВ18.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.