Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБокоч, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-04-04T20:13:38Z-
dc.date.available2023-04-04T20:13:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБокоч В.М., До проблеми про теоретико-методологічні засади дослідження електорального політичного маркетингу. Освіта регіону. 2012. № 2. С. 204-207. (Фахове видання)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50252-
dc.language.isoukuk
dc.titleДо проблеми про теоретико-методологічні засади дослідження електорального політичного маркетингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри міжнародної політики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БокочВ19.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.