Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50252
Назва: До проблеми про теоретико-методологічні засади дослідження електорального політичного маркетингу
Автори: Бокоч, Вікторія Михайлівна
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Бокоч В.М., До проблеми про теоретико-методологічні засади дослідження електорального політичного маркетингу. Освіта регіону. 2012. № 2. С. 204-207. (Фахове видання)
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50252
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародної політики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БокочВ19.pdf1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.