Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБокоч, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-04-04T20:17:06Z-
dc.date.available2023-04-04T20:17:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБокоч В.М., Електоральний політичний маркетинг: теорія і міжнародна практика. Освіта регіону. 2011. № 4. С. 325-331. (Фахове видання)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50253-
dc.language.isoukuk
dc.titleЕлекторальний політичний маркетинг: теорія і міжнародна практикаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри міжнародної політики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БокочВ20.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.